misstyndero

Long Time

Publicerad 2017-04-08 10:35:13 i Vardag,

Länge sedan jsg skrev här, behovet har väll inte helt funnit där . 


Igår hände de vi nog alla på något vis väntat på , mitt i Sthlm slog dom till .

Jag är inne på sista veckan på min tävlings deff , hade varit och kört cardio samt bastat på sats Hötorget . Kommer på jag borde unna mig en ny foundation , fyller ju år på tisdag ! Traskar upp mot Åhléns , går in genom ingången och känner helt plötsligt att jsg är inte alls sugen på stå där och prova ut det . Velar lite ... borde jag inte traggla igenom de?  Kollar bort över bareminerals avdelningen och känner nä jag tar det imorgon . 

Går ner till tunnelbanan , 10 min efter så hör min fina vänn Johanna av sig och hör om allt är bra med mig . Hon skriver på ett sätt hon inte brukar skriva på , så får en kall kår . In kollar nyheterna ... då ser jag vad som hänt . Det hugger till i mig , om jag varit kvar 10 min till hade det inte gått bra för mig troligen .

Mina tankar går till alla som förlorade någon  igår och alla skadade , ni som blev vittnen till detta hemska . 

Det är ytligare en oförglömlig dag i Sveriges historia , mycket sorg över detta .

Jag vill verkligen inte vara rädd , men så fort de låter nu när jag sitter på tunnelbanan så hoppar jag till . 

Ska försöka ha en vardag , så glad tacksam att mina nära och kära mår bra ❤️

Va rädd om varandra !!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela