misstyndero

Tankar

Publicerad 2016-02-12 16:38:03 i Vardag,

Så här är de ... 

Blev dumpad av killen jag trodde skulle bli mitt allt för en vecka sedan , jag var verkligen totalt förstörd efter . Mådde illa grät , vaknade av att jag skrek på natten och grät så jag inte kunde andas . Kunde inte äta på flera dagar , satt igång träningen fick en tanke .

Hur mycket jag än tyckte om den här personen , ska jag då låta detta ta all min energi? Låta detta sluka mig som individ? Låta mig själv försvinna ? 

Sista jag gick in i väggen så här var då jag vart krossad av en kille för 5 år sedan och jag grät nog över han i 3 år .

Fy vad less jag blev på de ! Varför ska jag känna mig sämre och må dåligt då någon annan fått mig att må så här ? Det är inte okej !! 

Visst jag är fortfarande ledsen de blev som de blev , men tänker pip inte ödlas tid på de! Varför ska jag inte få vara glad ? Denna person kommer alltid finnas kvar i en bit av mig , so fine. Men tänker pip inte sitta tycka synd om mig själv och gråta över personen mer . 

Jag som person förtjänar bättre och förtjänar ha kul och inte låta allt stanna upp för att personen inte valde tycka om mig lika mycket som jag mot den.



Så här är de
Det är lättare att komma över ett brustet  hjärta då man inser det var inte du själv som orsaka de , varför ska du då må dåligt över de ? 

So thats IT!

Stat happy
Stay strong 






Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela