misstyndero

Nervös , spänd men lycklig

Publicerad 2015-06-26 22:06:36 i Vardag,

Hej på er 

Går dagen var härlig , jobb till 16 sedan mindre härlig massage hos min naprapat som håller mig hel! 
Johan svhan rehab och naprapat , behöver ni hjälp kolla upp med han tycker han har hjälpt mig så.  Mina vader var döda igår fortfarande så i ena vaden fick jag 5 nålar .... Jag har DN sjukt svår nål fobi får ångest gråter och tycker det är jävligt jobbigt. Johan är fullt medveten om hur jobbigt detta är för mig , men samtidigt vet jag hur effektivt och bra de är för mig . Så hur jobbigt de än är så sätter vi nålar då och då , denna gång vaden latsen och ena axeln . Hur klarar jag detta? Litar fullt ut på johan , plus att han räknar ner så jag kan fokusera helt på de än själva nålen .


Efteråt är det sån befrielse !

Sedan ett kort tricep pass samt rörlighet på Medis innan de väntade middag med finste barndomskompisarna och deras killar , de underbara käner mig aldrig som tredje hjulet . 


Kom hem och la mig vid 00 kom migrän anfallet från h-vetet , syn bortfall jätte känslig för ljud och illamående :( klockan 6 imorse kom jag i säng ... Hua

Så ja dagen har spenderats på soffan kännt mig överkörd som en mask .


Fick låna opie en sväng och mysa , så fin hund 
Sedan middag och häng med bästa Cicci


Men till rubriken , imorgon är det posering med coachen och 2 dagar till deff start .  Blivit lite närmare att posera i Bikini kan inte förklara hur jobbigt detta känns lite , vet ironiskt då jag kommer ha de på tävling . Men som Cicci utryckte "du har ju haft bikini på dig då du varit mindre tränad " och det stämmer så jäkla bra , men då har det bara varit . Nu är det för att prestera på nå vis , ska utmana mig själv imorgon och köra bikini jag är tillräckligt stark för de ! Kommer jag tycka de är jobbigt? ... Helt klart , är det en tröskel jag måste komma över ? ... Ja absolut ! Jag är stolt över hur långt jag kommit och tänker inte backa nu . 

Så mental känga av sina vänner är bra ;) tack vännen du är alltid där <3 



Nu ska jag försöka sova men blir svårt längtar till imorgon 😉

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela