misstyndero

Kära Medis

Publicerad 2015-06-22 19:22:15 i Träning, Vardag,

Idag avverkades ett sista rygg och bicep pass innan deffen , vikterna kändes lätta och passet flöt på ruggit bra ! 
Kan bero på lilla gym familjen var på plats , dom som bara gör allt med sån inspiration och glädje :) svårt att förstå hur mycket dom betyder tills man upplevt de själv . Ren glädje , det som blir ännu roligare nu är att vi kommer typ hela gänget dieta nu under hösten . Simon har lovat att skälla på mig de dagar jag är grinig , vill inte va sån människa på gymmet . 

Kommer bli en magisk höst , just nu har min mage sagt upp sig och gått in i 5 månades graviditet på 10 min ... Suck . Den freakar ur ibland helt enkelt , ska ta det med coachen på lördag .

Nu hem duscha och sedan sova ☺️ 



Just ja 7 dagar till deff ;) 

/ blivande bodyfitness tjej 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: mattefitness

Publicerad 2015-06-22 19:40:57

Grymt! Bara att kötta på och fokusera genom de dåliga dagarna.

Svar: Tack så mycket , det bästa man kan gö även om de tar emot 💪
Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela