misstyndero

Midsommar

Publicerad 2015-06-20 13:17:18 i Vardag,

Hej på er , dimman ligger lågt efter eviga regnet dessa dagar . 
Kom hem i bra tid igår , hade helt sjukt härlig dag trots regn :) bygge av midsommar stång i regnet nya bekantskaper och mycket bara vara i stunden . Mycket god och bra mat , kött lax potatis sallad ja ni vet allt de där ! 

Måste säga att förklara varför man inte äter allt eller gör allt blir lättare och lättare . Med en stor engeri bäst igår om att höra det är imponerande , starkt , och man inte får en okvinnlig fysik av att träna kände jag att jag blev några cm längre. 

Sedan kommer massa kommentarer man tar med en nypa salt , det kommer alltid finnas där . Men med att visa vi som bygger är bra viga med ! Har ni någon gång lekt leken då man klipper ner en kartong mer och mer ? Så får man inte använda händerna eller sätta ner knäna i backen . Visade sig att jag är grym på den leken !:D så nu kommer den leken va med på alla fester .. Hehe


Men hur det än är , fantastisk dag igår , skön musik skönt folk . Bara en härlig känsla att le va glad utan bekymmer alls för en stund , jag behöver koppla bort allt ibland . Jag är en över tänkare  Haha

Men att få människor att bli glada samt le kommer alltid gö så mycket för mig , så om någon som var med igår läser detta ... Stort tack ! 





Som sig bör så är jag på g mot gymmet armar to go , axlarna gråter än sedan igår . Helt klart hittar mitt axelpass framöver ! 

Så med envishet , vilja , drömmar och lite let's fucking do this så kommer man jäkla långt ! 

Nu kör vi 9 dagar till deff 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela