misstyndero

Deffen har startat

Publicerad 2015-06-30 05:49:17 i Vardag,

Hello på er ! 
Igår var första deff dagen av 145 dagar 😂 , kändes som en bra dag . Vet det är svårt att säga Efter en dag men ja tror detta bli bra ! 

Även så rörd över allt stöd jag får , fick många fina meddelande igår och många lycka till över deffen . Det känns så bra att veta man har så många bra personer runt sig <3

Söndagen bestod i all sin rätt av prepp för deffen matlagning packning sv kosttillskott inför hemresan till Sundsvall osv. 

Igår rygg och bicep på gymmet , flöt på riktigt bra tyckte jag vilket var skönt ! 
Härliga människor som alltid och bra kontakt i övningarna :)  

Längtar så jäkla mycket till semestern , behöver det sjukt mycket . Fullt fokus på dieten och mitt mål, som tur är det många som får mig att le på resan !

Nu morgon cardio ha en super fin dag alla 

/ blivande bodyfitness tjej 








Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela