misstyndero

Alla dagar räknas

Publicerad 2015-06-25 07:14:41 i Vardag,

Hello på er 

Som ni vet har min kropp inte mått så super bra sista tiden denna månad pga stress , igår började de äntligen släppa . Körde ett lättare benpass med frontböj, rakamark , lite smala tyngre benpress . Efter det körde jag bröst , svårt att stabilisera axeln i vissa övningar så blir mest bänk och cabeldrag underifrån . Får i alla fall bra kontakt ☺️



Övre bilden från igår och nedre för ett par månader sedan kanske till och med år , förstår varför jag ej kommer i mina gamla byxor ... Haha 


Idag jobb sedan massage snabbt pass på gymmet efter de mat med barndomskompisarna ☺️ mysig dag , längtar ännu mer till helgen just nu ... Kan inte berätta hela helgen men ska ju få träffa coachen och lilla chinsprisen och Josephine ☺️


Glöm inte ni hittar mig på insta under tyndero ! 
/blivande  bodyfitness tjej

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela