misstyndero

Semester !!!

Publicerad 2015-07-03 12:51:22 i Träning, Vardag,

Vad kan jag säga? Semester , dagen började med kardio 60 min sedan jobb 3,5 timme sedan iväg för att köra ett pass med coachen . 


Min coach lyfter mig stöttar mig och kunde inte vara gladare än att ha han som coach , med inspirerande ord och motiverande pass. 

Idag plöjde vi bröst (kommer inte kunna tvätta håret) sedan baksida lår , fått i uppgift kolla på lite videos med Kai green och hans ben träning . Få lite större syn sätt på att den träningen kan passa att lägga in i min nuvarande träning ! 

Sedan lite snack om allt och inget , som jag nämde i mitt inlägg jag kan säga allt till Joseph vilket gör allt så mycket lättare . 
Tack för att du är min coach och tror på mig ! :)

Nu mat!!!!

/ blivande bodyfitness tjej 




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela