misstyndero

Morgon ☺️

Publicerad 2015-07-14 08:42:58 i Träning, Vardag,

Dagens cardio klar !

Fick sällskap av bikinin tjejen Mariell , svettig så de dröp om oss på slutet ! 

Jag avslutade med lite mage , behöver bättre på mage och vader så nu har jag lagt upp att jag kör det efter varannat cardio pass :) 

Nu hem äta frukost då jag glömt protein i den jag tog med mig till gymmet :/ så gö om gö rätt , sedan ska jag verkligen åka och lägga mig i solen idag ! Blev inget igår men idag ut .

Ikväll blir det bröst och baksida lår 


Ciao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela