misstyndero

Hello ☺️

Publicerad 2015-07-08 09:48:24 i Vardag,

Hej sorry för dålig uppdatering varit liten paus från bloggen :) 

Försökt koppla av första veckan på semestern , dagarna består av morgon cardio sedan frukost och sova en hel del . Spenderat dagarna på alnön och en sväng upp till mormor och morfar i jimmofors , dieten flyter på tycker jag . 


I måndags fick jag äran att träna för Calle Bolund , vi dödade lite hjärnspöken angående mina knäböj som jag ej tyckte jag kunde göra ... 
Sedan ändrade vi om min bänk position till lite längre bak men han tyckte grund tekniken såg riktigt bra ut vilket gav mig ett stort leende :) ! 
Sedan vidare till att se över marken där allt bara satt , så med det åkte en seg 110 kg upp ett PB med 5 kg YEY!  Tidigare PB låg på 105 kg innan operationen , så detta kändes sjukt bra . Nästa mål 115 kg på nästa off , körde genom lite rygg efter vårt pass med . 

Calle är en härlig person med mycket glädje men väldigt lugn , dock när vi började prata om armpasset imorgon så blev han ännu gladare . 

Idag blir det golfbanan för träning , sedan sover jag nog i stan inatt för att kunna sova lite längre imorgon :) ska hjälpa Sara på gymmet så hon känner sig mer bekväm , vilket glädjen mig att hon frågar ! 

Lite svammel på semestern men ni får stå ut










Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela