misstyndero

Det kommer ta emot ibland ..

Publicerad 2015-07-31 20:38:24 i Vardag,

Hej på er 

Nackspärr delux här om dagen sedan en allmänt konstig känsla i kroppen , jag är tyvärr en person som tänker för mycket ibland. Lite det som är utmaningen med min satsning det går inte tänka för mycket då blir det inte bra ...

Tankar som kommer och går - kommer jag klara detta ? 
- är detta verkligen något jag kam genomföra?

Träningen posering och den biten är de lätta , kosten är de svåra . Vissa dagar vill jag bara strunta i allt och äta allt jag ser andra vill jag inte äta alls , det är tyvärr saker som är kvar i mig sedan jag hade problem med maten . Men jag vet att jag behöver få i mig de som står på schemat så allt de äter jag även de dagar de tar emot och de dagar jag vill äta mer .

Tror jag haft en första liten dipp nu för att jag vill det ska ha hänt mer än vad de gjort , min otåliga sida. Detta gör att jag blir rädd att jag ej kommer vara klar för scenen om 4,5 månad , vet evighet kvar men det känns inte så. 

Så ja detta är väll ett klassiskt hjärnspöke som finns hos alla , men jag litar på min coach tillsammans kommer vi se till att jag är i den form jag behöver vara !




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela