misstyndero

Dagen som varit

Publicerad 2015-07-02 20:50:21 i Vardag,

Hej på er :) 
Uteblivet inlägg om team och hur man kan tänka där , lovar de kommer upp nästa vecka . 
Varit full fart sedan imorse , kardio 60 min lite framsida lår fick de bli 



Känns som kroppen gått ihop sig lite första veckan har nog tappat en del vätska känner jag ☺️

I alla fall idag vila från gymmet och häng med Frida och gratta Cicci som fyller 27 år idag , stort grattis vännen ! 



 Härlig kväll minst sagt !

Nu hem och äta , sedan packa det sista tagga för pass med coachen imorgon . 

PS . 3 timmar lvar att jobba sedan 4 veckor semester kan jag ens förklara hur underbart de är ;) 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela