misstyndero

Att våga göra annat utanför bubblan

Publicerad 2015-07-23 08:34:36 i Träning, Vardag,

Hej på er och godmorgon !

När man är inne i en satsning som jag är glömmer man lätt bort det som är utanför den lilla världen , jag kan ha väldigt svårt att koppla bort för stunden . Det är sån kort tid kvar till min dröm och jag vill inte sabba något , men de jag även insett har jag fått mina 2 träningspass för dagen så är jag nöjd sedan . 

Igår var en sådan dag , körde min cardio hem och sov sedan iväg på gymmet igen . Fick mina två pass , sedan åkte jag iväg och umgicks med kompisar utan något om träning . Kände mig så till freds , ingen stress eller så ... Jag hade gjort de "jobbet" jag skulle gö för dagen .  Vilket gjorde på kvällen behövde jag inte tänka på det något , detta var nämligen ett problem då jag var hemma på Tynderö under semestern . Jag kunde köra min cardio varje dag men inte gå till gymmet , min kropp e så van vid detta lag att få bort all den energin som jag får bort is gymmet .

Detta resulterade i att jag hade svårt att sova , försvann ut fokus i samtal . Det kan vara svårt att förstå för personer som ej de behovet att göra av med all energi man har , för att jag ska koppla av helt behöver jag ha gjort av med den . Annars känner jag mig stressad de kliar i kroppen , sedan klart jag kan koppla av annars . Men jag går till gymmet minst 5 dagar i veckan och blir av med all energi detta har jag gjort nu i 2 år varje vecka , så tar jag bort gymmet lagras energin upp och jag blir knas helt . 

Ett beroende ja kanske på ett vis , men jag har aldrig mått så bra som jag gör nu . 

Men i alla fall att kunna koppla bort allt igår och bara vara , så nöjd bara titta på vattnet lyssna vara dör helt enkelt ! 
Somnade sedan på 5 sekunder haha 

Jaja nu sen morgon cardio :) 




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela