misstyndero

Våga vara stolt

Publicerad 2014-10-23 07:11:22 i Träning, Vardag,

Godmorgon på er , har lyxen att jag har tagit ledigt idag . Då undrar ni vad jag gör uppe nu? Jo måste hjälpa till på jobbet öppna kontoret innan jag går på ledigt . Men men ska till frisören klockan 9 så det är lugnt ☺️

Igår hade jag en svacka på gymmet , kände mig så jäkla less att träna ben . Så jag fick lägga om passet jag hade tänkt i grunden .  Körde 3 st maskin övningar sedan fick det bli upp hopp med knäböj mellan alla sett för att chocka benen lite granna , cicci och Frida var dÄr och tränade . Kände verkligen suget att få bara kunna köra rodd Latsdrag eller liknande , vet att det bara är att vänta ut detta ... Men blir lite små rastlös då jag inte kan köra fullt ut . Det påverkar än mer än vad någon som gått igenom de själv kan förstå :/ 

Jag körde lite sido posteringar på slutet vilket kändes riktigt bra för en gångs skull ;) 
Lite skillnad har de blivit sedan första gÄngen jag körde i grönt :) 

Sedan magnetröntgen avklarad igår så nu väntar jag bara på tiden hos läkaren nästa Becka och beslut om hur det blir . Bara jag få bort detta blir jag glad just nu ....


Idag väntar 4 timmar hos frisören :D om de ska bli härligt , även toligt med nå nytt med håret . Had de inte varit för jag ska tävla nästa år hade jag nog klippt mig korthårig ;) men vill ha långt hår då jag ska upp på scen så då får det bli lite fusk ett tag hihi 

Just ja tog progressiv bilder på min fina vän cicci och hon ör så jäkla grym , ni ska se vad hon har lyckats med av att ökat träningen skippar socker och gluten. De är så grymt , blir så stolt över henne ! 

Samtidigt som de fick mig att längta till börja deffa och få bort mer fluff , men tålamod och kämpa på helt enkelt . 

Nä dags att fixa pp jobbet , skriver senare från salongen ;)

/ lina






Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2014-10-23 09:07:51

söt du är <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-24 08:58:51

Hår bilder!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela