misstyndero

Svårt att få i dig stora mängder mat under Bulk ?

Publicerad 2014-10-20 16:21:09 i Träning, Vardag,

Hej här tänkte jag dela med mig ev ett litet tipps på hur du lättare får i dig all mat under bulk, många känner nog som mig att det kommer en period under din bulk om inte diet då du bara är less på mat . Mat blir bara energi som måste in ....vilket gör det tar stopp då man ledsnar på mat och konstant äta stor mängder. Detta tippset fick jag från Simon som var första gästbloggare här , att lyssna på en podcast eller se en serie . Det gör att du kopplar bort fokuset från maten och hur mycket det är och du tar dig tid att äta , men det känns inte som så lång tid eller mycket mat för det andra du gör tar bort den största koncentrationen från maten.
Kom ihåg att fortsätta äta bara så serien/podcasten inte tar hela din koncentration ;)
 
 
Jag håller mig till tyngre podcast , där ser ni även dagens ben upplägg ....vistt längtar man ;)
 
 /Lina

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela