misstyndero

Nytt försök

Publicerad 2014-10-29 07:11:43 i Träning, Vardag,

Hej på er , skrev jätte långt inlägg igår . När jag skulle publicera det så försvann allt 😒 

Men i alls fall i fredags var det bara lugnt , film med cicci tidigt i säng.  I lördags upp för att ta form bilder och skicka till teamet jag sökt till , gick helt ok dock insåg jag vad sjukt fult mina bikini trosor sitter haha. Blir att köpa nya till sommaren... Helt klart.

Träningen gick bra litet tyngre pass Frida var med och cicci anslöt efter ett tag, dom hjälpte mig ta lite tränings bilder på mig . 

Sedan hem åt och däckade på soffan, började smSa med darja slutade med en sjukt kul spontan kväll på stan. Söndag sov jag större delen så jäkla trött (husarrest till helgen vila kroppen) . 

Måndag träning på medis själv denna gång, men bra pass böjen var så där med gjorde benpressen värre istället. 


Nu på g mot jobbet , igår då jag kom hem så kände jag mig tröttare och tröttare. Fick reda på en sak på dagen som släppte mycket spänningar , somnade runt 20 på soffan. Vaknade till vid 21 gick direkt och la mig i sängen... Vaknade knappt när klockan ringde . Så små förkyld idag = öka vitamin mängden och vatten samt öka upp grönsakerna i mina måltider, kan inte öka maten så mycket mer. Men men kurera mig tills lördag för då ska jag banne mig bränna av ett pass med coachen ☺️ 

/lina










Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela