misstyndero

Ny vecka nya tag

Publicerad 2014-10-20 16:15:03 i Träning, Vardag,

Hej på er allt bra ? Full fart för mig vissa dagar vilket gör bloggen bli lidande, sorry för det.
Förra veckans träning flöt på , i lördags var det pass med coachen ben ala Joseph ...fy pipan. Sjukt roligt pass där vi började med knäböj , mitt pb där är 55 kg....några kilon senare utan joseph sa hur mycket han lassa på så hamnade jag helt plötsligt på en 5 a på 90 kg. Opps kan man kan säga , jag går inte as to the gras då jag lätt tappar min svank/ländrygg men siktar alltid på 90 grader och tycker det inte såg för hemkst ut måste jag säga.
Vi fotsatte passet med diverse övningar , lyckades hålla mig från att kräkas tills jga kom ner i omklädningsrummet efter passet :P  sånt som händer.
 
 
Sedan var det bara lägga på ett kol hem hade Tjejmiddag på kvällen för mina närmaste tjejer totalt var vi 9 st, ska föröska ladda upp alla recept i veckan här. Vi hade en sjukt trevlig kväll där jag fick inse mycket vilka som är mina vänner dom som kom kändes bara så rätt . Dock blev det en liten dramatisk sak som hände....
 
My gick på damaernas ...nyckeln gick av ...sedna en bit i låskolven :/ dom bitarna fastnade tyvärr under det andra bitarna så vi lyckades inte vrida runt och öppna..
Men för att my skulle klara sig hade hon Body tidningar där inne samt utfodring av vin och drink med hjälp av sugrör genom nyckelhålet hahah
 
Sedan kom Bond Lars 007 till undsättning (ciccis pojkvän) och räddade kvällen
my var inlåt i 1 h 30 min , men hon var glad ändå och tyckte hon hade fått lära sig lite av body :P
 
Väl fri så fortsatte vi kvällen på Berns , minst sagt mycket skratt och skoj känner mig bara så glad för den kvällen.
 
Tack alla fina vänner som var med ni är så fantastiska !!
 
 
 
Annars passar jag alltid på att reflektera på helgerna hur långt jag kommit med vissa saker i livet , träffade lite vänner från åre ute på lördagen med . Blanade känslor kan vi lämna det vid , men i alla fall skoj att träffa dom igen . Insåg då hur mcket jag vuxit som person på många plan vilket alltid e härligt att känna :)
I söndags blev de soffläge helagen , kunde inte sova då kroppen gjorde något uppror ... i dont know why.
 
Men i alla fall lite hur långt jag kommit på min resa
 
 
 / Lina
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela