misstyndero

Ny start

Publicerad 2014-10-01 21:17:00 i Vardag,

Hej på er , nu ska vi se hur detta går .
Drar igång bloggen igen denna gång kommer jag skriva mer om maten jag lagar till mina vänner, samt så kommer det dyka upp gästbloggare här är det tänkt .
 
Redan imorgon så dyker den första gästbloggaren upp Simon Bergfors som berättar lite om sin resa inom sin start i bodybuilding.
 
Hur är det för mig , vart ska jag börja ..just nu har jag en inflamation i axeln som e lite seg. Sedan är jag trång i benet runt leden så på fredag får jag reda på om de kanske blir operation. Förra veckan var en dålig vecka allt kändes bara åt pipan om ja ska vara ärlig, men detta var min första rikitga dipp sedan jag började med Joseph.
Det är verkligen en helt fantastisk coach , det är sak jag kan rekomendera alla som ska tävla hitta en coach du trivs med och får kontakt med. 
Imorgon tänker jag ta upp lite om små förbveredelse inför tävling, ja det är mer än ett år kvar . Men det är mycket att tänka på , så det kommer vara mycket om min resa till scenen och förhoppingvis andras resor också !
 
Så vill ni skriva ett inlägg hojta till , det behöver inte vara om träning utan det kan vara om något helt annat som inspirerar .
 
På återseende 
/ Lina
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: deckre.blogg.se

Publicerad 2014-10-01 21:34:03

Woho, har spanat hela dagen på att du ska skriva något :)

Roligt med gästbloggare också! De blir nog grymt de här

Svar: tack vännen <3 tack vare dig ! tror jag med
Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela