misstyndero

Ben 4 dagar i veckan ..

Publicerad 2014-10-03 08:22:29 i Träning, Vardag,

 
 
Godmorgon på er !
Kom hem för sent igår så prio blev äta och duscha , sedan föröska varva ner. Har sovit så där inatt , tror det beror på att jag varit stressad rätt mycket  och tankarna snurrar på. Men annars så rullar de på bra , känns som fokuset är tillbaka efter dipp veckan .
Nu ska bara det jäkla socker suget bort , ska prova med lite funligth ibland då jag tycker de är som jobbigast. Det som händer idag är jobb i sjukt obekväma strumpbyxor ....gillar verkligen inte ha de på mig ...de korvar sig i midjan eller så skär dom in. Jag förstår inte hur det kan va så? Jag komer 1-2 storlekar större än vad jag har ..suck.
Men det är fredag snart helg som är varmt välkommen :)
 
Går kvällen träning var det fokus rumpa och rörlighet, chriss och maria körde bröst med björn dock hoppade maria in med mig då och då :)
 
Rakamarklyft 40kg *7 set *10 reps
Bulgarian sptil upphöjda 10 reps * 10 set
hipptrusters 40 kg * 10 reps* 7 set
 
sedan rörlighet , lite stel i ländrygg och bröstrygg annars rätt rörlig ska testa imorgon på poseringen om jag blivit nå bättre i poserna .
 
Nu måste jag sätta igång och jobba , tjing på er :)
 
/LIna med möra ben ....imorgon kör vi igen !
Gårdagens lunch på kalori ..mumsi
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela