misstyndero

tiden försvinner snabbt

Publicerad 2014-03-26 09:14:41 i Träning, Vardag,

Hej på er , ledsen för dålig uppdatering . Men efter jag kom hem från konfresan så hade vi haft inbrott i källarförådet och jag har blivit av med nästan alla mina klänningar , i alla fall alla mina skräddarsydda och massa annat.
Detta tog en stor mängd energi utav mig och kände den energin jag hade kvar behövdes till jobbet och träningen. Men nu e jag tillbaka och ska föröska uppdatera här lite varje vecka :)
 
Så Italien var otroligt så underbar trott min rygg sa ifrån efter en vurpa ...men men njuta i solan bland bergen är inte dumt heller. Svårt att hålla kosten men med mycket prommenader i backar osv lyckades cm falla av ändå , kom hem sent söndags natt var mindre död hela veckan.
 
Veckan flöt annars på som vanligt PT träning med rasmus ett sjukt gött rygg och bicep pass :) Sedan så klart en tur till naprapaten fixa rygg gå igenom axeln och sånt som behöver underhållas för att vilja vara med på all träning.
Helgen flöt på kom in i alla rutiner helt igen , tog bort min hårfölägning. Körde 2 pass på gymmet då jag kände ig inte helt kry på fredagen och man kan inte missa något pass. Cicci fick vara med på galenskaperna ben i 70 min vila 20 min sedan på armar, innan det var dags att ta sig iväg och ..hjälpa till på ett 60 års kalas..sedan iväg på inflyttningsfest..
Vid 21:30 behövde tant lina åka hem och sova hahaha
 
söndagen Vilo dag och mys dag  åt frukost sedna begav jag mig till cicci och opie prommis i skogen , sedan fika med maggie som tittade förbi. på kvällen blev det film och middag. Förösker fortfarande kunna äta middagar  borta , men välja smart .
Annars nu har veckan flytit på skulle ha tränat med coachen förra veckan men han var sjuk , sedan har han fullt upp nu . Men känns lugnt då jag har min Pt rasmus som hjälper mig sjukt mycket ! Raporterat av lite till Coachen lite om hur allt går och har tappat 5 cm i midjan men gått ner 200 gram , vilket bevisar gå inte efter vågen utan effter vad mått bandet säger :)
 
Känns ingen skillnad annars , men man är ju själv blind det är så det är...
Jag känner mig även väldigt lycklig hur mycket mina vänner stöttar mig , speciellt cicci som står ut med mig i alla lägen även om själv inte har det lätt. SÅ glad att du förösker förstå mig  ;)
 
Sedan instagram hjälp vad mycket inspiration och stöttning som finns där ute . Men även dom som försöker stjälpa än ...men det är då det kommer att vara .
 
Igår fick det bli lite shopping nya träningsbyxor och mysbyxor fick följa med hem , även en sportBh något som man aldrig kan ha för lite av.
Ryggen skulle slaktas igår , gick hyffsat bra fick ingen  kontakt i stångrodden så bytte övning kändes bättre så.
 
Idag blir det jobb sedan bröst och tricep , erfter det middag på kalori med grabbsen för att sedan se generation iron !! Woho
 
annars egen behandling av triggerpunkter pågår på baksida lår så min rygg ska bli vän med mig igen :)
 
lite flummigt inlägg men det kommer bli bättre i pormise ;)
 
Stay stong get stronger
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2014-03-26 18:18:31

<3

Svar: <3
Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela