misstyndero

Jag lever

Publicerad 2014-07-10 10:46:11 i Vardag,

 
Hej på er , tagit en längre paus från bloggen . Varit mycket med jobb träning och fokus på mig själv , krävdes rätt mycket fokus på mig själv efter rygg problemet .
Att inte tappa hopp tro eller viljan att fortsätta med min sattsning , jag har aldrig tvivalt på mig själv men kan bli jäkelst less på skador osv.
Min vänstra sida är den som krånglar ut över allt annat , men jag tänker inte låta detta ta ner mig.
 
Men annars flyter allt på , vet inte om jag kommer fortsätta blogga här , känns som jag vill nå ut till fler och berätta min äg mot scenen men vi får se vart det tar vägen. Viktigaste just nu är jobbet träningen och dom i min närhet som gör detta möjligt för mig :)
 
Imorgon går jag på semester, ska bli underbart 3 veckor av bara njuta...sola bada . Leva ! Nej jag kommer inte spåra ur med maten men någon köttbit ska vi få till tänkte jag , annars flyter allt på.
Jag kämpar varje dag för mitt mål och jag älskar det , lättast att följa min resa på instagram Tyndero där uppdateras det om allt skulle jag säga .
 
hoppas allt e topp med er som fortfarande kikar in här ibland <3
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela