misstyndero

Vad ska man säga 3 personbästa i marklyft på 1 vecka

Publicerad 2014-01-16 21:01:12 i Träning, Vardag,

Ja exakt som de står , veckan har varit fin lite låg energi men gått fint :) 
Dubbla pass o tisdags , morgonen armar på kvällen mage . Var sjukt jobbigt köra mage efter veckans marklyft pass , sedan onsdag var det ben och rumpa burn!! 

Så idag dags för Pt och rygg :) 
Började med marklyft 
5 reps 80 kg 3 set
1 reps 87,5 kg PB
1 reps 90 kg PB 

Så har jag person bästa sedan i måndags på 85 kg !! Så 3 st person bästa på 1 vecka så jäkla gött !

Sedan körde vi även cabelrodd efter de dubbel hantelrodd :)  

Så underbar dag , med tanke på för 5 månader sedan trodde jag aldrig skulle köra marklyft igen :) och nu detta!!

I so happy 

Och stort tack till min Pt som hjälper mig på vägen mot mina mål :) även så stolt över mig själv ! 






Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela