misstyndero

En resa som börjat

Publicerad 2014-01-19 20:40:00 i Träning, Vardag,

Efter nyår började jag min resa mot tävling år 2015 bodyfitness , vilken tävling har jag ännu inte bestämt jag tänker bestämma mig för det efter nyår 2015 . Men det jag är fast besluten med är att ge allt jag kan för att nå dit , jag vill utmana mig själv för att känna jag våar sattsa i mig själv. Jag möter mycket blandade åsikter, vissa som verkligen inte förstår ,andra som inte helt förstår men kommer stå kvar vid min sida, många som tycker det är vansinne . Men även dom som tycker det är roligt jag vågar ta det steget :)
 
Att en sådan sak kan skapa så mycket känslor och frågor hos människor i ens närhet , jag vet att jag kommer få offra mycket de året jag ska upp på scenen . Jag kommer inte orka vara med på alla social grejor , kommer inte kunna gå ut och äta middag med mina vänner lika lätt , men jag vägrar se detta som ett hinder. Det innebär bara man får komma på nya saker att göra tillsammans , spa dag , bio , hemmabak dag tillsammans eller vad som. Jag vet att en del vänner troligen inte kommer finnas kvar efter min resa detta är delade känslor runt, men samtdigit hoppas jag så många som möjligt kommer ha förståelse för att jag vill göra den här resan.
 
I veckan började jag lägga upp en budget för det hela i den mån jag kan hitta priser osv , har redan hittat mina tävlingskor vilket jag blev så glad över . Första paret beställs hem om nåon månad hihi !
Håller nu på kolla om team och coach vilket inte är det lättaste , jag har en dröm coach men får se hur de går . Ska ansöka till teamet nästa år i alla fall så får jag hålla tummarna :)  I år blir det bulk och lång och långsam bulk för att inte lägga på mig för mycket fett men ändå muskelmassa , nästa mätning är i slutet av maj . 
 
så lite tankar som snurrar nu i huvudet i alla fall , kommer nog bli en hel del sånna här inlägg under resans gång men just nu vill jag bara njuta av att jag är på g mot mitt mål :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela