misstyndero

Im Back

Publicerad 2014-02-26 10:25:00 i Träning, Vardag,


 
Hej på er , dagarna går lättare och lättare.
Mina nära och kära vet att min farmor inte alls mår bra , hon har alltid varit en stor del av mig och min uppväxt ...så dett har varit riktigt jobbigt för mig. Men efter min tur hem till sudnsvall för några veckor sedan så hjälpte det välldigt mycket , att få träffa henne och säga hej troligen en sista gång.Jag är som sagt väldigt känslomässig person så sånna saker påverkar mig väldigt myket , kosten blev väll så där efter det men men så det blir. Bara ta sig upp ur hålet gå vidare.
 
Veckans träning har varit fin 2 pass klara för veckan , måndagens pass gick som sagt sjukt dåligt......ingen ork i ländryggen alls så marklyften var ju bara att glömma efter några tappra förösk så valde jag att köra lite raka mark istället. Detta gick inge bättre nada kontakt i baksida lår... måttligt glad, som tur köra jag med min kompis chriss på dessa pass och han lyckas alltid få mig att ta upp något annat som i måndags efter jag kört igenom överdelen av ryggen blev det lite bänkpress :) värmde upp lite lätt sedan en 10 på 30 kg utan problem , gick upp och körde på 35 med men inte med lika bra resultat. Men med tanke på jag inte kört bänk helt på 2 månader, förutom lilla maxningen för någon månad sedan så kändes de bra.
 
Igår Pt pass med Rasmus ...armar stod på schemat , jag har rätt svaga underarmar...
Tror mina underarmar skulle sprängas stund vis , fick sånt tryck att jag stundvis inte kunde hålla greppet i händerna bra för det tog emot. Det ska göra lite ont fö att ta verk ;) Nä men mer grepp träning i slutet av passen måste läggas in så är det bara ....våga vägra köra med remmar på något annat än tunga marklyft ;P
 
så ja idag 2 dagar efter rygg /bröst pass och en dag efter arm träning mindre svårt att använda överkroppen kan vi säga....
Trotts ryggpasset kändes dåligt har jag fin fin träningsvärk i ryggen , armarna visste jag redan att jag skulle känna. Ramus får mig alltid att föröska träna bortan för hvudets gränser, det är där det tar stop för mig oftast. Men börja ta sig lite i alla fall torr jag :)
 
Idag är det vila imorgon blir det axlar och mage på morgonen innan jobbet och på kvällen rehab massage hos bästa naprapaten ...och vad min rygg längtar efter det.
 
Igår köpte jag en ny ring smat lite örhängen i lite grattis till fortsatt jobb åt mig själv...tycker jag var värd det.
Idag ska det inhandlas nya träningsbyxor hoppas på att hitta 2 st minst ett par i alla fall, köpte ny sportBh igår på sats från nike. Dom hade 100 kr rabatt så passade på , roliga fäger och sköna smat att dom kom ner på samma pris som SOC , de märket jag bruka använda så det var bra :)
 
Vet att det låter knäppt men ger alltid mig själv någon julklapp och present på födelsedagen eller då jag fått ett nytt jobb. Årets födelsedags present blir Coachen inför tävlingen 2015 , tränigsupplägg och kost hela vägen. sedan även tävlings skorna hihi, ska ringa och boka tid för att prova dom i mars något ...dom är i alla fall beställda i storlek så dom kommer finnas inne :)
 
Just ja 7 mars rymmer jag till gävle för att umgås med dom bästa Johanna isaac och jens , förhoppningsvis möta upp en bekant med håller tumamrna
 
Dags att äta mellis , hoppas ni får en fin dag !!
Stay strong get stronger  ;)
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela