misstyndero

Långt sedan sist

Publicerad 2014-04-11 09:40:28 i Vardag,

Ja ni gått en vecka igen :) varit fullt upp denna vecka!
 
Helgen rulla på med träing och kände mig piggare igen , lite dans på Lördag . Sedan söndag naprapaten sedan mys med finaste Juno och Jacob Jessica .
 
Måndagen full fart på jobbet , sedan mys middag med mamma och Tomas på kvällen på bistro berns. SUper god mat , vet att jag är på kostschema och allt sånt här är strängt förbjudet ...men fyller år en gång per år och det kan inte skada.Blev träning efter middagen ...hua vad jag mådde dåligt, hårt benpass efter en middag = Dålig ide.   Sedan tisdag full rulle som vanligt jobb och träning så har veckan flytit på , igår fyllde min underbara pappa år och idag är det min tur :D
 
Förrut ville jag alltid ställa till medfest och kalas då jag fyllde år ,nu känner jag mig ytterst nöjd med dagens planer. Jobb träning och mysa upp i soffan , imorgon blir det middag med Madde och cicci .
Cicci har varit med en hel del i veckan träning vilket glädjer mig , spelar ingen roll hur vi än mår så känns det som vikan alltid skratta tillsamans och bara må gott för stunden .
 
Även kännt att jag hittat lugneti mig själv mycket mer ,  vissa dgara finns det inte ;) Men till störe del vet jag exakt avrt jag har mig själv. Vissa dagar kommer stressen över träningen , men jag litar på min kropp och coach att jag kommer ta mig till scenen och mitt mål. Men det får ta den tid den tar, imorgon ska min coach upp på scen och tävla blir sjukt spännande och se.
 
Nu jobba på och föröska smita tidigare idag ...var här7:20imorse....
 
 
krampå er
 
just ja har ju hunnitgå 6 veckor nu sedan jag började med min coach , vi har inte hunnit träna med han än . Men kosten har flutit på tappat 6cm i midjan gått ner 1 kg ca , målet är ju inte att gå ner i vikt nu utan att bygga muskler . så tighta upp kroppen helt enkelt och bygga :)
 
stay strong get stonger
just ja lyckades spräcka mina tights i fredgas kväll hahha
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela