misstyndero

Frågor som ställs inom träning ..

Publicerad 2013-07-31 13:23:38 i Träning,

Hej på er !

Ja ni mycket funderingar som snurrar i mitt huvud som vanligt .. Haha

Men några av de vanligaste frågor jag tycker man får höra inom träningen är nästan
- vad är ditt mål ?

Ens mål kan variera från himmel till jord , det kan vara gå ner i vikt , gå upp i vikt bygga mer muskler bli rörligare eller bara må bättre . Till att våga tävla och lära sig pressa sig själv mer :)

Jag svarar oftast bli starkare och må bra , men ju mer jag säger de så inser jag att om allt de jag gör leder till att motivera en annan person att börja träna eller känna sig inspirerad skulle detta verkligen vara helt otroligt .
Att träna på inspiration från alla andra som tränar bidrar verkligen till så mycket de dagar man bara vill ge upp !

Jag försöker hjälpa mina vänner i största möjlighet , började bänka med en tjejkompis för ett tag sedan ... Hon tyckte väll inte de var super kul :P men här om dagen fick jag ett sms där de stod vad jag längtar efter att bänka ! ( hon har paus från den träningen denna vecka ) men detta fick mig verkligen att le :)

Ge till andra se hur de växer !


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela