misstyndero

Gårdagens PT pass..

Publicerad 2013-02-26 08:58:00 i Träning,

 
Hej på er
tänkte skriva lite tankar om gårdagens pt pass...
Var sjukt taggad att få träna igen kände energin var bra , stack till sats för att vara där innan så jag skulle vara uppvärmd och klar. Jag har fått 3 pass med pt då jag tecknade gymkortet med sats de kallas sats you dom passen, är väll till för att komma igång med träningen .
Så igår var det dags igen , första passet jag körde var sjukt kul så var taggad inför denna . Sist jag träffa min pt så sa jag att jag hellre kör som ett vanligt pt pass än går igenom nya övningar varje gång och få repitetioner för det ger mig inte så mycket att dutta runt , men igår blev de fel komunikation . då jag kom dit och skulle starta så fråga han va ja ville ha ut av passet och så långt hade jag inte tänkt då ja sa sist att vi skulle köra som vanligt och då är jag väll van och lite bortskämd med att min förra pt hade psset klart och vi körde efter de. Så de jag får fram då han frågar är de vi pratde om sist lite att vi skulle kika på lite nya övningar , så vi kör igång med att kika på några övningar jag fick från förra passet var 3 st jag hade lite problem med . sedan vidare på mängd olika magövningar ..som kändes som de slängdes in på måfå. Jätte bra övningar absolut men kändes som dom bara visades sedan fick ja prova sedan vidare ...
när alla övningar var visade så gick vi ner prata i 5 minuter sedan avr passet över ...fast det var 20 min kvar .
Det var här de kändes fel för mig , visst vi hade kommit överens om att gå igenom nya övningar men om det är tid kvar kommer man inte på något det sista 20 minuterna ?? Eller är det jag som ser fel på det ?
 
vad som cochar på löpbandet eller nått, så frågan känns de bra ? ja de övninagr vi gick igenom var jätte bra men vi har 20 min kvar man ju inte helt säga känner jag , för det låter bara oförskämt från min sida anser jag .
 
Så jag lunkade hem då luften helt gick ur mig och känslan av att min pt inte helt är angagerad i det jag gör på något vis. Jag ska nog ta för mig mer , men min anledning att gå till Pt är att få den där extra pushen , att inte behöva tänka under ett pass utan bara köra på mitt max och veta min Pt satt upp de bästa övninagrna för mig och min utveckling.
 
Ja vad ska jag säga det passet tog av min glädje helt , vet att när man tränar med pt så är det ansvar från min sida med ...men jaa nää . Det kändes inte bra helt enkelt, vilket fick mig att sakna min förra Pt Anna som ja träna med på sture . DÄr var det bara att köra och det fanns inget kan inte , sedan så hade vi kontakt under veckorna ja inte träna med henne också så hon kollade hur de gick . Och det kanske är svårt då dom på sats har många Pt kunder ...så ja kommer nog leta efter annan pt igen där jag känenr jag har större bollplank att bolla mot .
 
Finns säkert jätte många bra pt på sats , men de som är med pt att man måste klicka på något vis ..låter knäppt men så är det . Ge varandra energi på något vis så är det bara ...
 
Så ny jakt på pt som kan stötta mig , för jobbet måste jag göra själv
 
så med ltie urladdning av enrgi från min sida så startar jag idag på mitt kost schema , ser fram emot att köra på det som var bättre än ja trodde :P
 
Så kort och gott
Det är jag som har ansvar över mig och min träning samt kost ingen annan
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela