misstyndero

Funderingar runt mål och framtid

Publicerad 2013-12-11 20:48:18 i Träning, Vardag,

Hej på er 

Hem kommen från dagens Pt pass , känner verkligen att jag hittat rätt Pt . Känns som jag kan förklara hur jag tänker och vart mina funderingar är , han ger mig tipps och trix för att hjälpa mig vidare .  Marklyften satt fint idag , vi utvecklade även tekniken vidare :) 
Körde på 65 kg , bra bit från mitt mål .. Men med tanke på energi nivån som är just nu helt perfekt . Fick även prova köra med remmar , då jag tappar greppet lätt då det helt enkelt gör för ont i händerna . Så tror jag kommer köra marken med remmar , men ingen annan övning .

Så till det som snurrar i huvudet , hur vill jag göra med kosten resten av året ? Vad blir målriktningen med träning ? 
Pratade igenom detta lite med min Pt idag och jag känner jag skulle vilja ligga på en vikt mellan 70-73 kg , men ändå ligga på ett kcal intag att jag orkar med alla pass. Just nu märker jag det börjar bli för tungt , så inte mer än 3 morgonpass i veckan . Sedan 4 -5 styrkepass nu sista veckan innan jul :) 

Men som sagt efter jul behöver ja större energi intag för att orka träna så mycket jag vill och känns mig pigg , ska ta upp detta med Mathias som fixar kosten . Då Rasmus min Pt kommer få ta över träningsupplägget :) hoppas de ska gå att skapa en bra kombination med detta .

Svårast blir kosten , det där att ändå bygga muskler men inte läggs på sig fett . Alla har vi trivsel vinter och min ligger mellan 70-75 kg , så hoppas det finns en möjlighet att kunna ligga dör mellan . Sedan går de inte så tar jag det , för min egen skull jag vill bygga muskler då är jag beredd att gö de som krävs för det och ha energi .  Så lite vad jag kommit fram till nästa år ska det byggas muskler och utvecklas ännu mer , så får vi se vad som händer år 2015 ;) tävling ? Vem vet 

Glöm inte stödja musikhjälpen och stötta MRR - minresaräknas = tillsammans gör vi skillnad . Skicka ett sms till 72-999 med ok summan MRR
Tex . ok100 MRR  (25,50,100,150,200,500  kr det du vill bidrag med)  så bidrar du med insamlingen via minresaräknas till musikhjälpen !

Natti på er 



Keep on going !

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela