misstyndero

Ett steg närmare mitt mål

Publicerad 2013-12-17 05:44:31 i Träning, Vardag,

Morgon !
Förra veckan var små tung så efter pratat med min Pt så drog jag ner på tränings passen lite , så blev ingen mer morgonkardio förutom den ofrivilliga på fredag då det var fel på tunnelbanan och det slutade med att jag gick från Enskede gård till jobbet på Stureplan 6,1 km i klackar 1h8 min . Men men 

Annars blev det ett pass bröst och axlar på torsdag kväll , fredag vilo dag och såg Elton John på kvällen . Det var kul att se även om det var segt första timmen :)
På lördag ett gött ryggpass med en ny bekant som visade mig lite nya övningar , hittade en övning jag garanterat kommer fortsätta köra . Söndag blev det armar , mötte upp Jonas alltid kul med sällskap även om man inte kör samma sak .

Igår är de ju egentligen böj måndag , men då jag efter förra gången lyckades skapa sådan träningsvärk jag knappt kunde gå på onsdag och då skulle kört knäböj med min Pt . De blev ju inget med de den gången kan jag säga ,så igår blev de istället lite chins , sedan körde jag marklyft i 1 h :P kan säga är så glad att Chris står ut och hjälper mig med allt jag tar mig an haha. Även mitt gnäll som blir ibland , tendens till de då jag är hungrig .



I alla fall så här blev upplägget 
45 kg 10 reps * 1 set
55 kg 8 reps * 2 set
65 kg 6 reps * 1 set
70 kg 4 reps *1 set PB ( gjorde egentligen 6 reps men dom 2 sista var inte bröst ryggen ok på ) men är sjukt nöjd ändå , innan sommaren kunde jag inte ens rubba 70 kg
Sedan blev de ett försök på 80 kg 2 reps * 1 set , här tappade jag bröst ryggen lite igen så räknar dom inte . Men det kändes inte förfärligt tungt !:) så mitt mål på 100 kg med bra teknik känns inte omöjligt längre .
Avslutade med 6 reps på 50 kg bara för att känna efter lite . 

Nä nu morgon kondition kram på er ! 
Kämpa mot era mål ! 









Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela