misstyndero

Fin dag :)

Publicerad 2012-02-28 21:52:56 i Vardag,

Hej på er :) dagen har vari jätte fin :)

Åter igen insett vilka fina och stödjande vänner jag har som bara finns där utan krav :)
Jobbet gick fint ganska lugnt men härligt , även 40 min träning efter jobbet . Känner mig stark att jag klara de då jag ändå har ett ganska fysiskt jobb :)

Nu är jag på g hem för en lång dusch och dö i soffan lite :) äta något också .. Blir så hungrig efter jag tränat .
Imorgon personal massage och på torsdag tagga hår visning ;)

Nä ska försvinna i min musik nu kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-02-28 22:40:16

Hårvisning??



Dold talang här eller??

vi ses imorgon snyggo



xo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela