misstyndero

kul men sjuktligt trött

Publicerad 2011-05-30 22:22:55 i Vardag,

Hej på er , nu är jag hemma efter min arbetsdag 10-21 :S har varit roligt att det rullat på bra men nu är ja slut :P fått massa roliga samtal idag , dels en catsing och en jobbintervju imorgon även en på fredag :D Hoppas de går bra ska bli sjukt kul...men som sagt döende nu må skriver mer imorgon här kommer bilderna på klänningarna som jag väntar på från sundsvall nu :D weeii



natti natti kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-06-21 14:22:46

Hej gumman!

Hoppas allt är bra med dig! Är du i sthlm och jobbar nu? Hur går det? Vad jobbar du med?

Såg de fina klännigarna du hade lagt ut bilder på och funderar på vart de är ifrån?? kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela