misstyndero

31/3

Publicerad 2011-03-31 09:01:50 i Vardag,

morgon på er :) kom hem igår vid 23 sedan somnade jag välldigt fort kan ja säga . I natt har jag drömt massa mardrömmar vet inte varför men det var sjukt längesedan jag gjorde de, riktigt jobbiga drömmar var de :S men känner mig ändå utvilad idag och det är de som är huvudsaken :) Annars är det bara att min rygg gnäller lite sedan tåg resan men hoppas de går bort när ja tränar idag :)Strålande sol i åre idag igen och runt -13 brr men härligt med :)försöker kasta i mig frukosten medans ja skriver :P
I helgen kommer det blir tuffa arbetsdagar speciellt på lördag , börjar med en två timmars behandling sedan lunch efter detta samma igen 2 timmars behandling , sedan 3 timmars olika behandlingar efter detta :S lunchen är mellan 12-13 ..
så från 13-19 är det behandling ....nä får inte tänka på de nu ..ta de på lördag :)

Men hoppas ni får en bra dag :)

kram på er

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2011-03-31 10:19:44

haha vi har 4 plus grader och det är kallt och mulet ute.. lite väderskilland :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela