misstyndero

30/12

Publicerad 2011-12-30 13:14:16 i Vardag,

Hej på er som vanligt på g till jobbet :) kan sägs min gårdag var alltifrån de bästa nästan lite skratt retande på slutet kan ja säga . Blev kallad rabiat bland annat men men bryr mig inte om de , de skrattade jag mer åt . För ni som känner mig vet att jag knappt blir arg men men så är de när de är folk med stor fantasi eller vad ja ska säga ;P

Stirrar just nu på en grön gräsmatta i december har inte hänt förut , jo förresten då jag var i Thailand :P började min dag med att slå på en skidfilmen för att dämpa suget lite , längtar till påsk ! Men först komma hem till Sundsvall nästa vecka :) men ja hoppas ni som kan har världens nyårs planer , hade jag varit ledig hade jag åkt upp till Vemdalen och all fin familj och släkt som ska vara uppe i stugan som vi har :)

Listan som spelas är min " midsommar" lista men egentligen är de party musik under året på den men men :P
Nä nyheter sedan jobb jobb

Vasen jag hittade på rean :)

Kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela