misstyndero

Tynderö

Publicerad 2010-11-30 11:29:49 i Vardag,

Hej påer idag sak jag ut och hälsa på min farmor och mina kusiner osv ute på Tynderö :)
Tynderö är där jag är uppväxt större delen av livet , underbart ställe lite ute på landet :)
Ska i alla fall bli jätte mysigt , så ska de få några små presenter jag köpte i cypern också. Sedan ska jag äta middag med mammas kille Tomas ikväll ska bli mysigt , alltid skönt att ha någon att äta med. Sedan är det alltid lika kul att umgås med han , han är en av dem som hjälpte mig lite då ja provade på golf :)
Känner att idag hade det verkligen varit härligt om jag haft en kamera vintern på Tynderö är underbart , lite nervös över att köra dit då jag inte gilalr att köra mammas bil helt då den släpper väldigt lätt i baken på bilen. men det är bara att ta det lugnt :)
Nu ska jag dricka upp mitt te och bege mig snart :)

kram på er

ni får några bilder ikväll:)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela