misstyndero

hej hej från cypern

Publicerad 2010-06-24 12:31:14 i Vardag,

Ledsen för den sena uppdateringen , men sjukt vad datorer har krånglat med mera :P

Allt ruller på här nere säknar mest ner tills jag får besök nu :) ska bli skönt att se ett bekant ansikte :)

Men Imorgon är det midsommar och det ahr slagit mig ännu mer att det är min första sommar utan tynderö på 22 år ...konstig känsla kan jag säga . Men hoppas att alla får en underbar midsommar där hemma :)
Imorgon jobbar jag förmiddag , kommer bildupdate då så klart :) Sedan är det massa lekar och tävlingar bland annat Volleyboll Personalen mot gästerna ...om ni känner mig rätt så kan ni gissa på att jag så klart kommer vara med på den :P Ska bli sjukt kul :)

Annars har jag mest tagit de lugnt dessa dagar för att ladda upp mig inför veckorna som kommer :) På måndag ska vi ha beach fest , då vi alla jobbar på lördag och inte kan fira midsommar så mycket imorgon. Men det blir i alla fall midsommarbufe imorgon kväll :)
Idag ahr vi det lite kyligt med våra bara 24 grader ute :P haha vaknade faktiskt av att jag frös i natt ..trodde aldrig jag skulle säga något liknande med tänka sig :)

Längtar bara tills tjejorna kommer ner nu , komemr bli sjukt kul ´...kommer garanterat vara trött efter veckan haha , men veckan innan kommer sara ner och vi ska mys på i våran egen takt , någon ute kväll blir det ..men inte lika mycket som då resten kommer ner kan jag gissa... haha
(sara jag kommer att möta upp dig på flygplatsen så du kan vara lugn ;P)

Jag ska försöka komma igång med mitt dykcet i juli här hade jag tänkt :) sedan ska vi kanske ta en shopping tur in till LArnaca , något nytt klädesplagg ja tack ;P
Vi har ju ett VM tipp här också , och det går faktiskt ganksa bra för mig :) Har nu 18 elelr 19 rätt ganska nöjd med mig själv:P tur att vi fick ta den hjälp vi ville och söka fakta hur vi ville :P haha
nu måste jag åter gå till jobbet men vi hörs imrogon en sväng :)

kram rkam

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela