misstyndero

Morgon :) 31/7

Publicerad 2010-07-31 08:46:15 i Vardag,

Hej hej och godmorgon :)
igår kväll blev de lugnt körde lite mini spa då ja kom hem :) En helkroppskrubb sedan en ansiktsmask och fot massage :D  Kan inte helt klaga , efter detta blev de en liten godis påse och film ..sedan somnade jag :) så skönt att få sova lite mer timmar än vad de varit de senaste 23 nätterna :)

idag är det jobb som vanligt till 5 , efter de kan det bli stranden bara i 1 timme eller så blir det film igen :) Tror det är det de lutar emot :)
Ja denna vecka och nästa är lugn , sedan kommer sara och marina ni som följt bloggen lite vet att jag får besök :)
Det är fest imorgon men den kommer ja skippa , behöver lite lugna kvällar med bara mys nu :)Eller snarare film och en bok :)

Tänkte bjuda på en bra låt innan ja ska fortsätta mitt lilla jobb :)

har säkert lagt upp en förut men ja gillar den så :)

 

kram på er och hoppas ni har en bra helg :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela