misstyndero

hyttan 3 veckor kvar

Publicerad 2010-01-27 23:46:30 i Vardag,

mjo ungefär 3 veckor nu....den 17 feb bär det av till Sundsvall som det ser ut nu....
Söker jobb dagarna lång i Stockholm...det är dit jag vill ...eller jobbet på ving som jag inte hört något mer från än.
Tror tyvär jag håller på att bli förkyld..eller något annat...kände mig jätte pigg i kroppen sen Stockholm men nu har de börjat kännats seg och orolig ..kanske bara är för att det är dags att allt är slut snart.
Idag har det varit massa möten bara sen fixa inför Årshögtiden osv. Samma sak imorgon.
Nu på kvällen har jag bara myst i soffan sett på film som gick på 6:an into the blue tror jag den hette :)
Skulle så vilja varit med uppe i vemdalen på skii week med tjejorna och allt folk...så avundsjuk.
Men så det är när man är avslutad student utan jobb på heltid, men det kommer fler år som det säger ...vissa har varit med i 6-7 år nu ...så känenr att jag ahr något år till:P

I helgen blir det nog middag med Annica och några fler sen fest....men först jobba lite på lördagen. Jobbar bara för att få lite små timmar så man kan betala räkningarna till nästa månad :P Sedan för att få en sista gång att gå igenom innan man bara kan hålla på hemma, synd att jag äslkar mitt jobb ås mycket kommer sakna det.

dags att leta vidare på jobb och lyssna på musik sen blir det sängen :)

natti natti

har fastnatt lite för lifehouse nu ...sorry för de ;)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-01-29 12:41:08

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela