misstyndero

hello från hyttan

Publicerad 2009-10-20 15:41:51 i Vardag,

hej hopp...här i hyttan är de full fart som vanligt...har saker att göra gämt.....kanske börjar bli lite sliten nu men men
denna vecka är de project arbetet volleyboll,festa och massa underbara vänner...(fast saknar alla i sundsvall och alla andra som jag ej kan träffa nu)
idag är det skola mellan 9-18 imorgon blir de 9-17 sen fest på kvällen så klart det är ju onsdag.
på torsdag är det skola 9-17 sen hemma plugg och volleyboll, på fredag möten från 10 och framåt...sen inflyttning till annica :P haha
erik har massa kompisar hit över helgen och känenr att jag inte komemr kunna sova något då så då ger jag mig bort till annica och lilla vovvsingen yatzy :D
jobbar hela helgen, men samtidigt blir det fest på lördag då det är eriks vänner är uppe, och någon vän till alex kommer upp:)
min ögon krånglar igen så nu är det glasögon igen ...inte så glad över det men men amn får stå ut, annars så är det helt okej...lite svårt med ryggen än men det går la över snart.
fivk reda på att ja ska vaccinera mig nästa vecka... ´jippi...not
Annica får förlja med som stöd....hatar sprutor blää

Det är en helt annan sak att tattuera sig och ta sprutor stor skillnad för mig.... gruvar mig lite men det går nog bra men ändå

annars är det inte my´cket som händer...eller jo men vissa saker ska man inte skriva om på bloggen ;P
Hmm som sagt min dators tangentbord är trasigt än ...har lite ont om tid för allt sånt...så sitter på skolan och skriver nu.
det var så härligt att logga in på facebook här i helgen och se när mina vänner lagt upp gammla bilder sen olika sommrar i sundsvall.....fick mig ett gott skratt kan jag säga :P

En artist jag börjat lyssna en hel del på nu är Paolo Nutini sköna låtar och texter en av mina favoriter





detta menar jag med gammal bild :P


kan det vara 3 år sedan på ett ungefär ?? haha jag i vitt om ni inte känenr igen mig :P


detta är några av dem jag saknar  men självklart är det många fler jag saknar




men men nu blir det galda tankar fast jag saknar alla , komemr till sundsvall i jul så vi ses då förhoppningsvis :)
måste tyvär kila men skriver nå mer i veckan kram på er

chiao chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela