misstyndero

sol sol och mera sola så lovely :P

Publicerad 2009-06-30 13:29:31 i Vardag,

hej :) igår blev de en underbar dag på stranden med maggie vi sa väll i så mycket till varandra :P ja hade en kanon bok :P "när jag hör din röst" den svenska titel..men den engelska är " new moon " har inte släppt den ur mina händer för än nu :P hhaah 450 sidor :P så nästa vecka ska ja in till stan och köpa de andra böckerna :) kan inte längta mer till bion heller :P likadant är ja sugen att gå coh se harry potter :P ahha men men :P få¨r se kan bli lite bio nästa vecka :) annars rullar allt på :P brände mig lite igår om ja ska erkänna ...låg på mage och lästa i solen från 11 till 14 så ..de lämmnade sin märken :P hahah  sen att ja legat med en bikiniöverdel som var bred bak hjälpte mig inte mycket ahah :P
samma misstag varje år :P
men men nu har ja smörjt in mig :P så nu ska ja trippa ut i solen lite försiktigt :P chaio


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: susan

Publicerad 2009-06-30 20:20:04

sv: a visst :)

jag är så dålig på att förklra, men här är en länk till designadinblog de förklarar jättebra <3



http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela