misstyndero

Ur hyttans lilla hörna

Publicerad 2009-01-30 13:16:52 i Vardag,

ja hej igen , nu kommer de en liten uppdatering ur hyttan lilla hörna.
ja blev ingen fotografering denna vecka men pratde med mikael att vi tar de efter denna kusr som är lite jobbig ...
men annars ikväll blir de middag med tjejrona ska bli kul var längesedan sen blir de gästis och hejjja på carl jan :P
haha han är inte bra på att dansa men men :)

ja humm igår kväll såg ja på film efter mina tränings pass, i tränings väg blev de , 30 min på gymmet sen volleyboll i 1h 20 min, efter de 20 min springtur typ:) sen blev de dusch och efter de film :)  såg Wanted igen sen en som jag aldrig sett the boondock saints :) den var bra:)  ja så de blev en lugn kväll...

min astma har börjat komma till baka :( *suck*  så idag blir de att åka till apoteket att köpa starkare medicin... så sorry om ja kommer vara bort när ni träffar mig, men blir de som de brukar bli då jag får ny astma medicin blir ja utslagen.
ja ska tatuera mig igen, som ja sagt tidigare kommer vissa att inte gilla de men men

fick reda på att jag tar examen den 5 juni :D så de blir fest nån helg efter de:) jag har även jobb i sommar :) holmö cafe igen:) så sukt skönt , älskar att jobba där :) så de var skönt..

men har insett att ja kommer ju sakna detta ställe, men de ska ändå bli skönt att komma härifrån :)

kommer troligen gråta de sista veckorna haha ni vet hur ja är:P 

ja detta är mitt liv nu ....inte mycket som händer som sagt:)   ska köpa en ipod nästa månad tror ja... ja typ de :)

men nu är de dags för mellis men hade så bra  med er :)

Chiao


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela