misstyndero

hyttan

Publicerad 2009-02-23 15:16:05 i Vardag,

huaa vilken hemsk kväll..... mått sjukt dåligt....värtsa migrän anfallet på länge
kom inte iväg till skolan idag....kom till mötet sen ut med nicki och nu e e ja helt slut.... har nada enregi...
har feber också...migränen börjar gå över men ...nja inte helt bra.....sen så gjorde ja en ny tavla igår ...hetl okej kanske inte de bästa ja gjort...
känner mig mest ledsen nu när ja målar ...varför vet ja inte,,,bara e så.....
men men annars inte mycket när man e sjuk...älskar bara nicki vet inte hur ja ska kunna klara mig utan henne sen ....imorsse märkte hon hur dåligt ja mådde så hon låg bara vid min sida och värmde mig så underbar :) men men ska sova nu får se om ja kommer igång sen igen :)
chiao


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela