misstyndero

åt pipan med mitt huvud

Publicerad 2011-09-28 20:54:35 i Vardag,

hej på er ..ja haft migrän i 2 dagar snart ..kommer blir bättre och sedan sämmre. I natt har jag haft feber så blev inge jobb idag , vet inte varför de är så här om de är nå virus i kroppen eller bara never inför imorgon.
Eftermiddagen spenderades med alex och jimmy , film och lite mat ..
Men nu vill ja bara ha någon som kommer och håller om mig och ger mig te och stryker mig på huvudet som alla gjorde då man var lite, känner mig liten just nu. Ska nu göra klart min portfolio till imorgon i fall de vill se lite tidigare bilder jag fotat (till castingen) , fått en underbar Stekpanna idag Jamie oliver :D Det gjorde stor del av min dag kan ja säga. 

Ja annars imorgon jobb och casting ..sedan hemma mys eller bio :) På fredag inflyttningsfest och på lördag personalfest ...nu vila vila vila :)

kram på er

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela