misstyndero

Mitt ny gamla jag

Publicerad 2014-10-25 09:52:27 i Spatips, Träning, Vardag,

Hej på er 

Äntligen helg igen , var dock ledig i torsdags och njöt av det . Frisören 9-13 haha , lite små lyx . Äntligen tillbaka till mig själv kan ja säga ... Trivs så bra i rött hår det är så mycket jag 😊










Igår var det film mys hos cicci vi såg the other Wiman som var en rätt rolig film , dock såg vi också saxe tape mest jobbig film och inte alls rolig tyvärr . Jag har även börjat bo med en vattenflaska varåt jag än går , har kommit fram till att jag kännt mig i obalans för jag dricker på tok för lite vatten tyvärr . 

Nu på g in till stan för en hel dag på gymmet , form bilder till team ansökan ska ta ( känner mig inte alls bekväm i formen ). Detta är små komiskt  eller hemskt beroende på hur man se det , jag är just nu i den bästa formen jag troligen någonsin varit i men ändå så känner jag mig inte nöjd . Jag trivs absolut i den formen jag är i utan tvekan, men jag är inte nöjd . Det är väll de som driver oss vi som ska tävla i fitness , ta det inte fel nu ... Det handlar inte alls om att jag inte tycker om mig själv utan bara att jag inte är nöjd. Jag vill utvecklas mer , både som person Och fysiskt.  Är detta hälsosamt det kan väll diskuteras på många olika nivåer , men det är en stor skillnad på att inte tycka om sig själv och sträva mot att avböjd . Än att tycka om dig själv och sträva mot att bli nöjd så att säga . 

Alla som håller på denna sport vet att hjärnspökena är runt hörnet , vi vet aldrig då dom kikar fram . Men varje gång spöar vi dom ! Lyssnade på ett avsnitt av tyngre podcast i förrgår , var en gäst som hade gråtit sig till sömns varje natt sista veckorna på dieten . För en vanlig person kommer kommentaren varför slutade du bara inte ? Jo för hur förgävligt det än är när du står där på scenen så är det värt det . Vet jag har inte stått där än , men bara försöka sätta sig in i den känslan efter år av slit och djupa Dakar att du äntligen står där! 

Jämför det med ett tattuering smärtan du genomgår och under tiden känner du nä nu skippar vi resten jag kan leva med en halv tattuering , men du står ut och när du ser resultatet glömmer du helt vad du tänkte för några minuter sedan. Det blir värt att stå ut kämpa för resultatet . Första gången du springer en mil , första gången du lyckas gå upp för en trappa utan vilja dö då du kommer upp . Ni förstår den känslan gör att det är värt de 😃


Lite tankar , två av mina favorit produkter just nu i alla fall 

En fantastik tvål jag fick av darja och Nina sedan en hand crème jag fick av Frida och cicci på Bond kvällen , helt enkelt ren kärlek <3

/ lina



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela