misstyndero

all day and all night

Publicerad 2014-10-14 19:48:02 i Vardag,

Hej på er , förra veckan tog sjukt mycket energi av mig då blir bloggen lidande. 
Träningen flyter på eller vad ja ska säga ben ben ben , ryggen blir sjukt trött . Men i lördags drog jag igenom ett tugnt benpass med min barndomskompis  Frida , sedan posering men högertvist ser rikigt bra ut nu tycker jag . 
Sedan lördag kväll bestod av att sova kan vi säga , söndag upp tilnaprapaten och behandla ryggen . Jag ser till att gå ca varannan vecka till han för att underhålla ryggen och kroppen i överhuvudtaget.  Undvika skador och hålla mig smidig i min posering, sedan hem däckade helt på soffan, drog iväg med chriss för ett rörlighetspass och lättare rumpass. Efter det skulle vi iväg på konsert passenger , men tyvärr var han sjuk så dår vi kom fram tyckte vi att det var skrämmande tomt på parkeringen . Ja som sagt ställt in konserten i sista sekund ca, så vi drog iväg på heron citty och såg dracula untold ....i like ! 
igår jobb migrän massa sömn sedan blev de benpass med grabbarna på medis , det är de som hänt sedan i fredags :)
 
 
i veckan är det jobb och träning , på lördag dags för pass med coachen och tjejmiddag på kvällen :) ska bli riktigt trevligt längtar jätte mycket !
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela