misstyndero

Veckans benpass och naprapat behandling

Publicerad 2013-08-30 20:16:00 i Träning,

Hej på er 
Dålig uppdatering av allt denna vecka , men kort och gott benpass i måndags med chris ..sjut segt pass men resulterade i ett pb i benspark på 55 kg :) sjukt nöjd ..annars gick det verkligen inte bra.
Satt fast över allt kändes de som :/
 
SÅ på tisdagen var det dags att att gå till johan och fixa ryggen , aj aj kan vi ju säga men ack så bra jag är efter ! Har en ny tid om 2 veckor så kör jag på de hoppas vara bra om ett år i alla fall:) sedan vila tills igår då var det dags för veckans andra benpass , fick även slänga in lite axlar och bröstrygg.
Knäböjen gick sjukt bra börjar ta sig riktigt bra kör bara på 25 kg fortfarande men vill ha djupet med mig upp på vikterna, sedan gjorde jag horisontella pullups och detta har jag inte gjort på nå år då klarade jag 1,5 .
Denna gång satte jag 6 st , när jag klarar 10 ska jag börja lägga upp fötterna på en bänk hihi pepp! Sedan provade jag ställningen som man klättrar upp på sig och spänner fast fötterna sedan hänger sig rakt bakåt...
 
Hua kan jag säga läskigt speciellt då jag var tvungen ta av mig glasögonen så jag inte såg något , men nästa gång blir det ett starkare försök. Även detta pass var med chris , helt perfekt för han kör mark på torsdagar och har lång vila mellan lyften så då kan han hålla koll på mig i mina knäböj.
 
I alla fall imorgon blir det bänk pass med cicci sedan konsert på kvällen :) 
 
Just ja annars i veckan har jag vart PT åt cicci , efter naprapaten blev de en timme sedan ett 30 min pass på lunchen här i veckan :)
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela