misstyndero

Veckan som är

Publicerad 2013-04-29 11:33:40 i Vardag,

 
Ja ni min vecka har full fart som vanligt nu när det blir vår och sommar :)
 
Idag är de vila från träning och ska hjälpa en kompis med ryggen lite
 
Imorgon jobbar jag halv dag sedan på möte med ev framtida pt , sedan träning på kvällen vet ja faktiskt inte :) höra Med cicci vad vi ska hitta på.
 
Onsdag Träning tvättstuga sedan träning igen
 
Torsdag träning
 
Fredag Hundvakt åt underbara opie så blir vila på fredag tror ja
 
Lördag Fortfarande hundvakt så blir prommis på morgonen sedan , gymmet sedan en tur till Vasaparken om vädret är bra :) På kvällen ska vi på FUN På grönan längtar så jäkla mycket .
 
Söndag träning sedan fixa matlådor , sedan Johnossi :D!! taggad . Ska också bli helt lovely att se:)
 
 
Ja så det känns som min vecka kommer flyga fram vilket ja inte kan klaga på :D
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2013-04-29 14:02:24

Du glömde att vi ska stå på norra bantorget kl 15 på onsdag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela