misstyndero

31/5

Publicerad 2012-05-31 09:19:26 i Vardag,

Ja sista maj , vart tar tiden vägen ?:) i alla fall så ser min tumme lite bättre ut så ska kunna jobba på Sture på måndag :) nu blir de vasa sedan träna och efter de stor möte :)

Måste säga läppstiftet jag köpte var kanon , efter att ha ätit mat igår och frukost nu på morgon och borstat tänderna satt de snygg färg kvar :) så har nog hittat en till favorit till min smink hörna :)

Målade naglarna mint gröna igår också , dock är jag verkligen inte bra på att måla haha

Min mamma dock ät sjukt duktig inte så konstigt med tanke på att hon jobbat med de :)

Jag börjar längta hem mer och mer nu :/ ska bli så kul att träffa alla vecka 30:)

Nä dags jobb jobb :) ha en toppen dag kram


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: annette

Publicerad 2012-05-31 16:03:44

HM är dom nymålade på bilden??? Vi måste ha kurs!!!! KRAMIZ

Postat av: annette

Publicerad 2012-05-31 16:04:08

HM är dom nymålade på bilden??? Vi måste ha kurs!!!! KRAMIZ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela