misstyndero

Det nya

Publicerad 2011-11-30 14:14:28 i Vardag,

Ja det nya livet vi alla pratar om vecka till vecka ....idag tog jag tag i det igen:P
30 min power Walk på löpbandet
Sedan 30 min mag och rygg träning
Avslutade med 15 min rehab knä och vrister
Och för att inte glömma stretch efter de :)

Nu ska jag prova det nya livet igen får vi se hur de går denna gång :)
Sedan så ska några på jobbet gå för en barn organisation i stället för att få en jul klapp från jobbet :) tycker det är en underbar ide , vi har även delat upp de olika avdelningarna för att se vilka som kommer längst :) sjukt taggad och tycker det är toppen att göra de för en god sak :)

Nä dags att jobba kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela