misstyndero

Sundsvall---> Stockholm----> Cypern

Publicerad 2010-05-30 14:31:03 i Vardag,

Bye Sundsvall 30/5



Hello Sockholm 30/5 Och Bye 31/5


Hello Cypern 31/5 till..någon gång i november ...


Ja mitt sista inlägg på några dagar, skulle skriva 2 idag men vaknade 1..så de blev lite tigth om tid kan vi säga. Nu har jag fått ner kilo vikten på min väsaka till 29.6 kg ...haha får la se om våran våg går rätt annars får vi fixa de då vi kommer till arlanda..haha
Kvällen igår var otrolig kul och mtcket dans..var längesedan vi dansade så mycket ..tror ja behövde det annars hade jag aldrig sovit i natt..
Cicci blav jätte glad över våran present :) bild bevis...den bjuder ja på cicci ;P



Kommer sakna alla mina vänner i sverige , men vet att ja kommer få det underbart där nere med :) Åter igen tack för att ni alla är så underbara hopaps ni kommer ner och hälsar på:)
Va rädd om er och ta hand om varandra , maila gärna mig om vad som händer ..vill veta skvaller ;P Speciellt efter denna sommar (tynderö tjejor ;P) hhaaha
Älskar er alla chiao chiao




Reseklädsel

Lite trött sedan igår..kom ju hem 4 imorse ca




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-05-30 18:16:38

ha det så kul på planet ;P



fint med bilden på mig och mina femton hakor..

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-05-30 20:21:53

ÅÅÅÅÅÅÅH jag är typ nervös ÅT dig.

Ha det så jättebra!!!

Postat av: Playmates Of Sweden!

Publicerad 2010-05-31 19:43:46

vill med resa lika mycket som dig =) vilket ser du mest frame mot=)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-06-01 13:47:34

Åh gumman du får ha det super kul nere på cypern!

Nu blev man ju inte alls avis =)



KRAM KRAM

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-06-01 18:20:35

nu längtar ju alla efter en update!

Postat av: simone

Publicerad 2010-06-04 16:19:04

så jäkla söt du är :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela