misstyndero

Vilken midsommar ....detta kan vi kalla att fira ;P

Publicerad 2010-06-27 15:27:28 i Vardag,

Hej hej , ja vad ska jag säga bara för att man är på Cypern innebär det inte att man inte fira midsommar hahah
En underbar sommar bufe med "svensk" mat och mycket skratt...lite nubbe och annat :)
Som fortsatte med ABBA Show av fantastiska show teamet :) Och sedan en liten utgång på detta blev en helt ny historia haha...

Ibland kan man bara skratta , det förklarar det ganska bra :P

På dagen hade vi väldigt många sporter, vi i personal laget van nästan ...men jäklar va bra vi var :P bättre än inget i alla fall :) Igår var det mindre segt att jobba om ni förstår ahah men tog mig igenom med glans :)
Idag är jag däremot förkyld...mår inte på topp men det avr en av mina bästa ute kvällar här i ayia napa så det får vara värt det :)

Nu jobbar jag mina sista timmer innan min ledighet börjar :D Ledig imorgon då är det strand fest och massa skoj ..får se hur jag mår..men kan ju ligga i solen :)
På tisdag blir det också bara att sola och njuta ..måste ju bli liet mer brun innan tjejorna kommer ner ;P

Har nu troligen bestämt mig att jag vill ta en vintersäsong i Åre nu i vinter så ska maila dem direkt nu :)

Nä ska göra lite jobb först ..alla bilder kommer upp på fredag vet ni ;)

kram rkam på er

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: E.S

Publicerad 2010-06-29 01:03:55

Kul! Då kommer vi att bo i samma byhåla återigen! Vart ska du söka jobb? Tott? HC? CH? Kram

Postat av: lina

Publicerad 2010-07-01 08:08:07

http://www.arerelaxspa.se/page1.html jobb sak

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela